web analytics

BEAUTYNEWS MARCH

Vandaag is officieel de eerste dag van de lente. Niet dat dat zichtbaar is met die barre temperaturen, maar het idee is er toch al. De nieuwe lentecollecties van verschillende merken liggen ondertussen al in de winkel. In dit artikel vind je de laatste nieuwe lijnen en producten die nog moeten uitkomen of ondertussen al te koop zijn.

/

Beautynews march 2013

/

  • Dr. Hauschka’s vernieuwe douchecrèmes:

Dr. Hauschka brengt 4 vernieuwde douchecrèmes op de markt. De geuren – Citroen Lemongrass, Lavendel Sandelhout, Rozen & Amandel – openen elk een nieuwe wereld. De douchecrèmes geven je een schoon en fris gevoel en zijn samengesteld met een hoog gehalte aan plantaardige oliën. Ik ben erg benieuwd of deze douchecrèmes vergelijkbaar zijn met de doucheoliën die ik laatst reviewde.

De prijs verschilt per douchecrème maar ligt rond €12,50. Verkrijgbaar vanaf mei 2013.

/

  • SodaStream Source:

Sodastream, de marktleider van huisgemaakte soda, zorgt wereldwijd voor beroering in de frisdrankenindustrie met de lancering van zijn nieuwste product: SodaStream Source, een ontwerp van Yves Béhar. Door het gebruik van een SodaStram apparaat kan je je afvalverbruik sterk beperken. Zo geniet je toch van drank met bruis, zonder plastic flessen of blik te verbruiken. Daarnaast kan je ook nog eens je eigen smaak samenstellen! Je hebt keuze uit 30 verschillende smaken die je naar hartenlust met elkaar kunt combineren.

Source is sinds midden februari verkrijgbaar in de beste groot- en kleinhandelszaken. De richtprijs is 129,99€.

/

  • L’Occitane Shaping Delight:

Wegens groot succes is de Amande Shaping Delight nu gepatenteerd met een complex van amandel en rozenknoppen. Deze crème zou je op een natuurlijke manier helpen afslanken. Andere producten in de Amande lijn zijn: Foot cream, Hand Cream, Shower scrub, Crème Allegee en de Concentree de Lait, om je lichaam lenteklaar te maken.

Prijzen: Amande Douche Gommante (200 ml): 13,50 euro, Crème Allegee (200 ml): 39 euro, Soin Des Pieds (50 ml): 9 euro, Main De Velours (30 ml): 7 euro en Concentré De Lait (100 ml): 26 euro.

/

  • Nieuw natuurcosmetica merk in België: Farfalla:

“Voel je mooi” is de slogan van de bio-actieve cosmeticalijn van Farfalla. Meer dan 25 jaar terug waren zij het eerste Zwitsers bedrijf dat enkel met biologische ingrediënten werkte. Deze bio-actieve cosmetica is ontworpen als een modulair systeem. De zes lijnen met reinigings- en gezichtsverzorgingsproducten bieden verzorging voor ieder huidtype : Daily Refresh gezichtsreiniging – Intense Moisture voor de droge huid – In Balance voor de onzuivere huid – Pure Sensitive voor de gevoelige huid – Age Miracle anti-aging en Be Beautiful gelukscrème.

De producten van Farfalla zijn verkrijgbaar bij Druantia, nu met 10% korting. Prijzen liggen tussen €17,90 en €42,90.

/

Veel leuk nieuws dus deze periode! Binnenkort krijgen jullie meer te zien over Farfalla. Naar wat ben jij het meest benieuwd?

/

Gerelateerde Artikelen

beautynews

BEAUTYNEWS NOVEMBER 2013

beautynews

BEAUTYNEWS DECEMBER

9 reacties op “BEAUTYNEWS MARCH”

Geef een reactie

CommentLuv badge